neděle 21. září 2014

Vzhůru na surf

Deset ponorů máme za sebou, a před námi dva dny volna... dnešek patří surfování.

Na ostrově jsou dva hlavní spoty. Jeden na jihu, kousek od Ponta Delgady, druhý na severu Na okraji městečka Riberia Grande. Hurikán Eda prosvištěl (nebo vyšuměl) v noci, a zanechal solidní vlny na severní části. Jih je bez vln.

Taxi z Vila Franca do C. stoji 25€… mhd by bylo levnější, ale více čekání delší prodlevy atp. Navíc ve 4 je to skoro zdarma (Lenka, Lukáš jedou s námi).

Super! Akorát tu probíhá mistrovství Evropy... takže když se na to podívám s nadhledem, surfoval jsem na ME :D :D Je to úžasná atmosféra. Spoteři, závodníci, komentátoři, tisk. Zkrátka to pohltí každého!
Slečna v Azores Surfing Center je milá nastínil jsem jí naše dovednosti.. a doporučila nám začít tak za hodinku.. že dnes zrušili i vlastní lekce a že pro občasné surfaře to není nejlepší den (natožpak pro Lukáše, surfing virgina). Za dvě hoďky po průzkumu města a kávě jsme zpět.
Poznámka: latté tu neznají takže zásadně 'coffe con leche'. Ale jsou tu všichni tak přátelští a milí, snad jednou i češi procitnou a začnou být v obchodech přátelští...

Jsme zpět na spotu, 8.3 board nemá :( fouká on shore :( a konzistentní vlny jsou jen v místě závodu... no nic ... hold budu rád za pár jízd. Lenka chce surfovat, ale počasí a teplota vody jí odradila. Lukáš do toho jde se mnou (střídáme si softboard 8ft - zvolil jsem s ohledem na počasí a zkušenosti). Perioda 19 a dost silnej RIP. Lukášovi jsem pečlivě předal základní znalosti: jak si chránit hlavu, jak pádlovat, jak na popup, a hlavně kam táhne rip! Gilmare díky, základy mám dobré!

Svezl jsem se asi 2x ale co... jde přeci o tu zábavu!  Lukáš vstal 1x.. což v těch podmínkách je dost úspěch!

Janičku snad na surf někdy dostanu, ale nesmí být tak silné a velké vlny, protože 'na to aby pádlovala jako kráva s pusou sprchovanou slanou vodou, ještě ruce na hnoji nenašla' (konec citátu)

Žádné komentáře:

Okomentovat